شکر چیست؟
 

شکر سفید یکی از محبوب ترین شیرینی ها است که امروز در آشپزخانه های ایرانی استفاده می شود. از محصولات پخته شده تا نوشیدنی ها، این شیرین کننده های تمام عیار برای قرن ها مورد علاقه بوده است. اما شکر سفید چیست؟

قند سفید، سوسریس بلورین است که از نیشکر یا چغندرقند استخراج می شود. پس از برداشت نیشکر یا چغندرقند، برای استخراج رطوبت وآب آن جوشاندن می شود. همانطور که رطوبت کاهش می یابد، ساکارز طبیعی در آب شروع به بلور شدن می کند.
قند کریستالیزه حذف می شود و دیگر عصاره ها به شکل ملاس است

شرکت پخش شرکت پخش بازار مولوی پخش شکر شکر فله 50 کیلویی در سراسر ایران (از1373)
0912-3871190
 

مصرف شکر

شکر نه تنها شیرینی در محصولات پخته و نوشیدنی ها را فراهم می کند، بلکه در واکنش های مهم شیمیایی که در طول پخت و پز و پخت رخ می دهد، کمک می کند.

شکر هیدروسکوپیک است، به این معنی که رطوبت را جذب می کند. حضور شکر در محصولات پخته شده و دیگر غذاها به حفظ رطوبت کمک می کند، آنها را نرم و نرم می کند.

 

روش نگهداری شکر

از آنجا که قند هیدرواستاتیک است، یا جاذل آب است، مهم است که قند را در یک ظرف درب بسته نگهدارید. رطوبت در هوا می تواند توسط قند جذب شود، شکر از رشد میکروبی پشتیبانی نمیکند و بنابراین اگر مدت نگهداری مهر و موم در یک مکان سرد و خشک نگه داشته شود، دارای عمر مفید نامحدود است
 
پخش شکر
 
پخش شکر در اهواز به جهت وجود کارخانه جات زیادی که در استان خوزستان و خصوصا اهواز قرار دارد ،سهولت دارد اما نکته قابل توجه برای خرید شکر در اهواز برای مشتریان اهوازی خرید با حجم بیشتر می باشد چرا که کارخانه جات شکر جنوب در کشور بیشتر اقدام به تحویل حواله های از پیش خریداری شده می کنند.پخش شکر در اهواز خوشبختانه توسط شرکت پخش بازار مولوی انجام می پذیرد.
اگر عمده فروش هستید یا پخش مواد غذایی دارید و میخواهید اقدام به پخش شکر در اهواز بکنید سفارشات شما در کمترین زمان ممکن درب انبارتان تحویل داده می شود.
پخش شکرتوسط بازار مولوی در سراسر ایران با 26 سال سابقه انجام می پذیرد همینطور سالهاست پخش شکر در کشور های همجوار از جمله افغانستان،تاجیکستان،آذربایجان،عراق و ... توسط بازار مولوی انجام گرفته است.
پخش شکر در مناطق 22 گانه تهران،حومه و شهرستان های استان تهران
پخش شکر در استان و شهر های ایران از نزدیک ترین به مرکز تا دورترین نقطه
فروش و پخش عمده شکر 50 کیلویی فله به قیمت درب کارخانه (شرکت پخش بازار مولوی- از 1373) به کارخانه جات – رستوران ها – شیرینی فروشی ها – آبیموه و بستنی فروشی ها –عمده فروشان مواد غذایی و سوپر مارکت ها
 

چرا بازار مولوی ــــــــــــــــــــــــــ

تضمين بازگشت وجه بدون شرط
26 سال سابقه تهيه و توزيع مواد غذايي و..
بهترين قيمت هر کالا در هر حجمي از فروش
ارسال سفارش در سريعترين زمان
سفارشات کمتر از 24ساعت ارسال ميشود.
سفارشات عمده به طور مستقيم ارسال ميشود.
سفارشات شهرستان توسط باربري ارسال ميشود.
سفارشات فوري کمتر از 1ساعت ارسال ميشود.
تحويل سفارش تا جنب درب توسط ما انجام ميشود.
داراي ناوگان مستقل و مجرب حمل و نقل ميباشيم.
جزو واردکنندگان مواد غذايي و بهداشتي در 1373
پخش وسيع مواد غذايي در تمام نقاط ايران 1373
پخش تخصصي انواع شکر-روغن-برنج در 1393
پخش مواد غذايي در 22منطقه تهران 1395
26 سال پاسخگو و پشتيباني از نياز هاي مشتريان
8 الي 18:30 هر روز پاسخگوي مشتريان هستيم.
مي کوشيم تا اعتماد مشتريان را همواره حفظ کنيم.

از تاریخ تاسیس بازار مولوی 1373 همواره سعی کردیم بهترین دستاورد را برای مشتریان خود داشته باشیم.قیمت کالا،سرعت تحویل،نحوه پشتیبانی مهم ترین نکاتی بوده است که در تمام سالها سعی در بهبود آن کرده اییم.